Fair Fashionista er nu en del af Mitzie Mee – Shop fair fashion tøj, lækre accessories og fine ting til boligen på mitziemee.dk
Fair Fashionista ApS modtager betaling med Visa og Mastercard gennem Stripe. Betaling for din bestilling reserveres på din konto, når vi modtager bestillingen, men beløbet trækkes først når pakken afsendes. Er der tale om digitale produkter trækkes beløbet med det samme.
Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inklusive moms.
Fair Fashionista ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Fair Fashionista ApS leverer på alle hverdage. Forsendelser sendes med PostNord, GLS eller DAO, og leveringstiden er typisk 3-5 hverdage for ordrer modtaget inden kl. 12.
Der tilbydes fri fragt på bestillinger over 400kr. med leveringsadresse i Danmark. Fri fragt gælder ikke returnering af varer på kundens foranledning.
Vi leverer til følgende lande: Danmark og Sverige.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert anvendelse af produktet/ydelsen.
Ved reklamation dækker Fair Fashionista ApS returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering rettes forudgående henvendelse til:
Fair Fashionista ApS, Højrupvej 149, 7000 Fredericia
email: support@fair-fashionista.dk
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på fair-fashionista.dk.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager dine varer.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og returnering af varerne skal ske senest 14 dage fra anmeldelse af fortrydelsen.
Derudover skal du kontakte os på hello@fair-fashionista.dk. I din meddelelse, skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er anvendt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som der forventes i en fysisk butik. Du må prøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Har du en klage over et produkt, købt på fair-fashionista.dk, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hello@fair-fashionista.dk
Fair Fashionista ApS, Højrupvej 149, 7000 Fredericia, CVR: 39272768
©Fair Fashionista ApS 2021 – All rights reserved